Home

Friday, December 30, 2011

Hidup,,,,,,,,,Hidup,,,,,,,Hidupku,,,,,,,,

Aku tak tau apa kerja yang aku nak buat sebenarnya,,,belajar akaun,,,tapi,,,aku tak berapa suka dengan kerja akaun-akaun nie.,,,,buat pening kepala otak je aku rasa,,,lebih-lebih lagi pas kejadian kerja kat travel agency tu,,,kalau boleh aku nak cari kerja yang tak ada kena mengena dengan akaun ni,,,

Lagi satu aku tahu mak ayah nak aku cari kerja yang lebih baik,,,tapi aku ni tak ada keyakinan diri,,,lebih-lebih lagi kalau kena ber'bahasa inggeris' ni,,,,lemah dibuatnya,,,macam mana lah aku nak yakin dengan diri aku sendiri pun aku tak tahu,,,,aku ni jenis penakut,,,takut nak bersuara,,,tak yakin dengan diri aku sendiri,,,,aku tahu aku perlu berubah,,,,insya-ALLAH,,,aku akan berubah dan yakin dengan diri,,,,mungkin perlukan masa,,,,

Aku berharap aku boleh berjaya nanti,,,,dapat kerja yang bagus,,,,,dan aku dapat ringankan beban keluarga,,,,
Aminnnn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

(lega dapat menulis kat sini,,,,,)